Bio + lite shopping ♥

Nämen heeeeejsaaan:D
Kommit hem från bion och tumba centrum :P
Vi åkte inte till huddinge på morgonen...
Vi åkte till bion och den var as bra om ni inte vet vilken film var det ALVIN OCH GÄNGET 2
Den får i betyg 9/10 elr nää 10/10 hahaha låter som ett barn men da var bra och rolig ;)
Sen efter bion tog vi bussen till tumba station tänkte ta tåg därifrån till huddinge men nej vi gick in i tumba centrum och där hittade jag en till BH och fanny 3 st :P och så hittade vi ett fintarmband som det står best friends på lite kuligt bara:D jaa sen tog jag tåget till stuvsta och sen bussen hem och såå...
Imorgon ska jag hem till pappi :D och så kommer farmor och farfar dit och hämtar mig ska sova där
och det bästa är att farmor och farfar bor grannar med Fanny :D så jag ska vara med Henne igen :D
Och jag ska fira nyår med henne och hennes Kusin Linn :D det kommer bli kul:D<3
Aja här kommer en bild på BH:n :P

Är den inte sööt?;)<3

Alvin och gänget 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0