Dålig uppdatering im sorry.....

Förlåt att jag inte har bloggat idag....
Idag har vi shoppat i stan ;)
Vi gick upp halv åtta... guud va trött jag var...
Sen åt vi frulle och sminka och och klädde på oss ;)
Och så tog vi tåget när vi kom till stan så gick vi till Åhlens.
Hittade inget sen typ till hm och däär va mina önskedröm mjukisdräss byxer
Dem är bruna! sen gick vi till hötorget och där i ohio hittade jag en ljusrosa mjukisdräss kofta ;)
sen gick vi runt lite... och jag shoppade meeest som vanligt fanny köpte en sak och Elin köpte typ 5 saker typ...
Sen skulle vi ju äta men neej? det var fullt överallt :S så vi åkte till huddinge och åt på Grekiska kolgrillen mm..
Det var såå j*vla gott och jag va as hungrig :O
Sen gick vi runt i huddinge köpte lite mer saker och sen åkte vi hem till visättra och smällde raketer :P
Sen åkte vi hem till mig för Fanny ska soova hära :D<3
Men imorgon ska vi typ till skäris och shoppa mera elr fanny ska...
Hahahhahahha vi är värsta shopping nördarna ;)
Och sen efter skäris ska vi på Bioooo!!
Vi ska nog kolla på ALVIN OCH GÄNGET 2 :D
Men nu ska vi typ kolla på en lliten film och sånt men först köpa godis...
ingen film utan godis ;)
Puss och Kram
//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0