Framme (:

Nu har jag äntligen kommit fram till Torö....
Vi körde typ i 1 timme och lite till :)
Jag somnade och sov typ 45 minuter av resan :P
På vägen (när jag inte sov) så pratade vi lite hur det var i skolan och så :)
Och sen efter jag hade vaknat så såg vi ett rådjur springa över vägen och sen typ 10 sekunder
senare en till... Guud tänk om man körde på en sån?
Usch vad hemskt...
sen när vi kom så sprang jag typ direkt till julgrannen och kollade och guud vad mkt paket det fanns
Och så la jag ju ut mina presenter jag hade köpt ;)
Sen åt vi typ mat elr kvälls mat jag åt bara macka julskinka och senap mmm....
Vad gott :D
Och imorgon är det ju JULAFTON!!
Guud vad kuul!!
Juste jag skulle sova här tills på lördag
Och det är ju super bra att dem har data här :D!!
Men nu ska jag hitta på nåt annat kul :D
Bye Bye äppelpaj xD<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0