Godis tajm :D

Heej!
Nu har vi kommit hem från tumba!
Vi köpte typ 1 kg godis och lite till
Och innan åt vi på donken typ en varsin happy meal
Sen köpte vi ju godiset och fick 10% rabbat till nästa gång :D
Sen gick vi till tumba centrum och kollade lite i in och finn
och hittade jätte fina saker till julklapp :P
Sen när vi väntade på bussen så såg vi elr jag en skiit söt kille
Jag dog! Och typ bakom oss var det värsta alkolist gänget som drack
hur mkt som helst :O :S
Sen kom bussen och en av dem unga alkolisterna han var typ 30
började prata med en kille på bussen och vi blev fett rädda :S
HAhahah sen kom vi hem och nu ska vi äta GODIS!!
I take you to the CANDY shop!!
HAHhhhahahahah gud så roligt vi har :D
Men nu ska jag kolla min farm bloggar sen
PUSS!
// Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0