Home sweet Home

Heej!
Kom hem för 1 timme sen typ
Och idag har vi tagit spruten shhit jag doog nästan
Jag var fett rädd :S Sen nu har jag typ blivit förkyld!!
Och jag vill inte jag vill inte vara hemma inte för att jag älskar skolan
men vill vara med mina kompisar ;)
Men aja juste vi åkte ju till Bio Rio i hornstull :D
Det var jätte kul att se andra klassens filmer och vårbys...
Men 2 filmer va inte så roliga :S
HAhah juste jag och Amanda typ dog av garv på varenda fiiilm hahahah!! xD<33
Men aja just nu sitter jag på fejjan och spelar Farmeville beroende ja vet :P hahah aja jag gå nu
Så ha en trevlig kväll :P
PUSS!!
//Jennifer


Gammla tider!<333333

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, tog bilden där jag skurit bort mig XD Hahahahaha

2009-12-09 @ 21:04:59
URL: http://emmahellquiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0