Klar men väntar på Fanny

heej!
Nu har jag duschat och sminkat mig och fixat håret
Men det tog inte så lång tid nej jag somnade för jag va as trött
För man är lite uttråkad just nu för Fanny kommer ju aldrig -.-
Men aja hon kommer säkert snart
Här kommer några skiit gammal bild på mig och Fanny:

 
 
 
Det har gått 8 år nu...
Minnerna glömmer man inte
Från 2002-2009<3
Dem åren finns många minnen
Vi har sagt föralltid och det ska det bli
Tills döden skiljer oss åt!
Barnbomsvän,Bästavän,syster
You are My Brother from a other Mother!<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Horabarn

2009-12-19 @ 18:34:45
Postat av: caroline

Ey du anonym jag kommer söka upp dig och om du inte lägger av kommer jag knulla ditt liv upp och ner fattar du din knulliga unge

2009-12-19 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0