Städat

Heej :D
Har precis städat mitt rum nu är det fint
tills Fanny kommer :D
Har bytt sängkläder och städat bort lite saker
Och ikväll ska vi kolla på film har jag betsämt
och köpa godis :D
Sen ska vi lyssna på musik
Hoppas inte vi väckar mamma som jag mickan och jenni gjorde
Hahaha vi skrik lyssna på musik och hade kuddkrig!!
Det var as kul den kvällen bästa kvällen :D!!
Men den här kvällen kommer oxå blii bääst
Men jag måste bara på Fanny som är på sin tråkiga träning :(
Men juste måste duscha :P
Hahah måste ju vara ren i ett rent rum xD
Just nu lyssnar jag på musik på den här:
http://www.youtube.com/watch?v=AlP95HVyVnw
Men ska dra Bye!

Bild från igår kväll :D§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0