Facebook bomb!

Jennifer Ekenlöw

Jennifer Ekenlöw Nemen HEEEEEJSAN på dig med! Hahaha ;) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Amanda Ahola
Amanda Ahola
bajsbajsochmerbajs haaha ne skoooooooooooooja:P♥ ♥
för 4 timmar sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
hahahaah moooget amanda! trodde du hade kommit förbi den där åldern! ;) :D ♥ ♥
för 4 timmar sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
ne inte än vet du:P♥ ♥
för 4 timmar sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
HAHAHAAHAH :D :D ♥ ♥
för 4 timmar sedan
Amanda Ahola
för 4 timmar sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
Och ni tycker jag är i kiss och bajs åldern ;O ♥ ♥
för 35 minuter sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
Va, har jag sagt det!?:O♥ ♥
för 34 minuter sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
hahahaha ♥ ♥
för 34 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
haha ne men Lia,Emma och JENNI!
(jenni ta åt dig) xD ♥ ♥
för 33 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
det är inte jag som skrev bajsbajsochmerbajs där uppe ;) ♥ ♥
för 32 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
ne det var jag, bajsbajsbajs
:P♥
för 31 minuter sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
hahahahah juste lehto ! ;) ♥ ♥
för 30 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
Nej men du säger hela TIDEN
"nämen LEEEHTOOO!!"
"Är du i kiss och bajsäldern?"
"HAHA lehto mår du bra?"
Juste hur går det och säge JENNIFER och inte lehto (; ♥ ♥
för 30 minuter sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
Ja juste bajsbajsbajsbaaaaaaaaaaaaaajs
för 30 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
Lehto, lehto, lehtoooooooooooooooooo
för 29 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
hhahah jätte kul Amanda panda (;
för 28 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHTOOOOOOOOO
för 28 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
asså shiiit Bajenlöööööööööööööööw!!!!!!!!!!! ♥
för 28 minuter sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
du tror att vi tar åt oss men ickesanicke!:P♥
för 27 minuter sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
LEEEEEEEEEEEEEEEHTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO jag säger ju att du i kiss och bajsåldern!
för 27 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
okeeej jennifer gjorde visst det, men icke jag:D:D ♥
för 26 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
men lollipop!
Din eeeeeeekkk hur går det med din plank familj HAHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH
för 26 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto lehto
för 26 minuter sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
lättmjölk
för 25 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
CATFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT!!!:O
för 25 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
planka planka planka planka planka!!!!!!!!!!!!
för 25 minuter sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
Catfightcatfightcatfight!!!:O
för 24 minuter sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk v lättmjölkv lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölklättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölklättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk
för 24 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
hahahahahahahahahah yees nu du jenni nu ska du få en riktig omgång!!!!! ♥
för 23 minuter sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
CatfightcatfightcatfightCatfightcatfightcatfightCatfightcatfightcatfight!!!:O
för 23 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
STALKER STALKER
"JENNI THE STALKER WOMEN"
för 23 minuter sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
hon heter JENNÌFER precis som du jennifer:P
för 23 minuter sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
haha lycka till, du kommer ligga på golvet innan du ens hinner räkna till 1
för 23 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
ahhahah amnda så sant
för 22 minuter sedan ·
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
Vänta du bara jenni STALKER du ska få ångra att du sågades ner MOHAHAHAHAHHA
för 22 minuter sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
Jag menar att hon heter jennifer inte jenni, alltså det var menat till dig. att du skrev fel!:P
för 21 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
men hon skriver oxå fel! ;)
för 21 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
hahahah GOOOD luck säger jag bara. Jag kommer dricka upp dig innan du hunnit såga ner mig, eller så mosar jag dig bara. Hmmm... vad ska jag välja?
för 21 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
Men om du drickr mig blir du tjockare gör trä suger upp vatten TJOCKIS :P
för 20 minuter sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
mosa, mosa, mosa! ne hon skriver ju rätt du heter lehto men hon heter inte jenni:P
för 20 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
jag heter inte LEHTO!
men hon kallar mig lättmjölk ;O
för 19 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
hahahah vad va det där? hahah det där var den sämsta försvarsrepliken ja nånsin hört! Kom du inte på nåt bättre!!
för 19 minuter sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
ofta jag blir tjock, jag behöver dricka dig för att kunna växa!
för 18 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
jo du HETER lehto i EFTERNAMN!:P
för 18 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
HAaha fett kuuuuuuuligt:P
för 18 minuter sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
lehto lehto lehto lehto lehto lehto
för 18 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
HAaaaahahaahahahahahaahahahahaaahahahahahaahaahahaha
för 17 minuter sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk lättmjölk
för 17 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
Jooo mkt mera du kommer ånhra att du sågades ner från regnskogen!
Din familj håller på att bli mitt staket!!!
MOHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Jag är Kingen men jenni är Kingen utan K xD
för 17 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
? sov med ögonen öppna inatt. Juste, du har ju inga ögon hela du är en smörja. HAHAHAHA
för 16 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
Jaaa men same sheeeat!! Vafan!
för 16 minuter sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
du e e kungen utan K + skit framför = skitungen Hahaahaha
för 16 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
för 15 minuter sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
till lehto asså :P hahahaha
för 15 minuter sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
skit på dig :D
för 15 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
fattar du inte lehto?
för 15 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
HAHAAH såklart kommer du vara i mitt rum du är ju en STALKER!
Vadå smörja du har fan inga ögon ;P
PLANKA
för 15 minuter sedan ·
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
Nej lehto is Blondie
för 14 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
nej du vet lehto är lite SEG
för 14 minuter sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
om du inte har märkt det än ;)
för 14 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
Nej tyvärr jag har en TOALETT som jag snvänder för jag är NORMAL som vissa andra inte är ;)
för 14 minuter sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
okeej jag ska ta och göra en riktig uträkning till dig då:P:D
för 14 minuter sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
normal! Hahahaha det dä var bästa april skämtet nånsin :D
för 13 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
jaa jag är seg lehto is lehto right?
Så nu är det peace här för det här blit ett BOOOMB inlähh för Amanda (; ♥
för 13 minuter sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
kungen utan K = ungen + skit framför ungen = skitungen
fattar du nu?:P
för 13 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
HA-HA va rolig du är!
för 12 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
hahahahahahahahhahahahah så sant amanda
för 12 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
VAdå vad var ett april skämt :O (a)
för 12 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
ahaaaaa nu fattar jag =D
för 12 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
att lehto är normal :D
för 11 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
Jaha ne men hon e ju inte det:P
för 11 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
men sluta kränka stackars lehto!
Hon har oxå känslor här i samhället! :'(
för 11 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
nee verkligen INTE
för 10 minuter sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
hahahahahahahahahhaahahha
för 10 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
AH du kallade dig själv för LEHTO!!!!!!
för 10 minuter sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
hahahahahahahhaah fett ÄGD
för 10 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
HAahahahahaah Ä-G-D = ÄGD lehto
för 9 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
nej nu ska jag ringa min mamma busmeddetsamma!
Det känns verkligen ensamt just nu
Jag är lika värd
Sluta bara för att jag är udda så är det inte rätt att kränka :'(
för 9 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
hähähähähähhähhähähä
för 8 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
Hahahahahahahahahahahahahahahahaahahaha
för 8 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
Men ni kallar mig lehto!
Och jag kallas för der okej????!!!
för 8 minuter sedan ·
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
SLUTA
jag är udda men jenni ser ut som budda!
för 8 minuter sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
HAhahahaha men du kallades ju inte för det alldeles nyss
för 7 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
Amanda kunda du göra når imorgon? :)
för 7 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
hahaahahahahahahahahah vad rolig du är ! :D
för 7 minuter sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
lehto sketo
för 7 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
vet icke :P
för 7 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
jag vet jag garvar HAHA-HAHA (ironisk) ;P
för 7 minuter sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
okeeeeeeeej? fattar nada
för 6 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
jenni planka pinne kisskorv lollipop bajenlööööw
för 6 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
jag är nice, men lehto är bajs
för 6 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
hihihihihihihihihihihihihiihiiiiihihihihhihihihihihhihihihihihihihiih
för 5 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
nää nu går ni min på nerverna och det känner jag just nu går ni på min arm "!!!
för 5 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
gud va roligt! hörde du amanda? Vi går henne på nerverna! :D
för 5 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
Men nu är jag trött så nu ska jag logga ut mina kära harkluttar!
Godnatt ♥
för 4 minuter sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
men jag sitter ju hemma jag kan inte gå på din arm!:O
för 4 minuter sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
men det fattar ju inte lehto ;)
för 4 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
de e ingen kul 2 mot 1 :(
för 4 minuter sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
jo de e det:P
för 3 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
för 3 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
men det är bara för att du är den enda som tar åt dig LHETO
för 3 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
hahahahaaahahahaahaaahahahahahahahaahaha
för 3 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
jag tar inte åt mig jag är ironisk hallå!?
för 3 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
hahahahahahahhaahahahahahhaahahah
för 2 minuter sedan
Amanda Ahola
Amanda Ahola
HAHAHAhahahahhhahaha
för 2 minuter sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
GODNATTTT! ♥
för 2 minuter sedan ·
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahah kommer garva ihjäl mig snart!
för ungefär en minut sedan
Jennifer Oseriös Lehto
för ungefär en minut sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
Godnatt sov så gott vakna torrt och tänkt på mig
för ungefär en minut sedan
Jennifer Oseriös Lehto
för ungefär en minut sedan ·
Amanda Ahola
Amanda Ahola
goodilodi:D:D♥
53 sekunder sedan
Jennifer Ekenlöw
Jennifer Ekenlöw
glöm inte att komma hem till mig imorgon bitti och torka mig :D
46 sekunder sedan
Jennifer Oseriös Lehto
Jennifer Oseriös Lehto
hahah jätte kul -.-
19 sekunder sedan ·
Amanda Ahola
10 sekunder sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0