Slaggade hos Emelie

Tjenis penis =P

Bloggade ingt igåt för jag sov över hos Emelie!
Vi va ju på bio och filmen va asbra så jag tipsar er, så om ni har tråkigt dem dagarna som är kvar på lovet
och vill gå på bio så se den (;
Sen hängde vi i heron och sen åkte vi till Huddinge och tråka och sen till fullersta ;P
Sen sov jag och Adde över hos emelie och jag och adde låg och garva åt emelie
HAHAH sheeat as kuligt sen så åkte vi till fullersta och gjorde nåt som man inte får göra
Lehto goes bad girl ;O Sen så tråka sen kolla vi på hockey match.
Och nu är jag hemma =D
Men nu ska jag kolla om det finns godiis hemma :D

// Lehto
 
 
 Säg inget....
 Det är en DRIV bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0