Ensam hemma

Nuu är jag Hemma (:
Ska berätta lite.. jo jag följde med Fanny och Elin t flempan elin skulle sola solarium ;)
Sen åkte jag t huddinge och jag tog bussen från hudddinge c och steffi hoppade på vid kvarnbergsplan
Så åkte vi hem hit jag bytte kläder fixa lite ^^, Sen åkte vi t huddinge och väntade på Ömer och siar
väntade typ i 1 timme för dem missade första bussen -.-' aja så vi luffade ruunt (:
Sen va det tyyp en skit skumm kille på min pappas gårs som glodde på oss och ba satt där :S
Guuud typ peddo :O, Så steffi tyckte det va fett läskigt att gå hem men hon mötte hennes granne ;)
Så jag kom tyyp hem för 30 min sen ingen är hemma fett läskigt :O
Men dunkar musiiiik och så ;D
Pusss på skiiinkan
 
Min UNDERBARASTE stephanie (a) ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0