Fiskat

Helluuuw! ^^
Okaaajj ehm.. hur ska jag börja hmh... jooo juste!

Min moster väckte mig kl 10.30 tyyp -.-'
aja sen åt vi frukost ägg & bacon (:
och så fixade vi oss och så åkte vi ner och fiiskade :D
Det va kuuuligt dem ska ju "fånga" kräfftor i helgen och då behövde dem bete t.ex mört och brax
Och jag fångade 1 abbore och 3 mörtar men va skiiiiiit nära på att få ennn stor brax men den släppte taget -.-'
Aja, sen åkte vi hem jag hoppade i duschen och sen åkte vi och handlade på Willy's i ludvika
och sen åkte vi t donken och köpte milkshake as gööööt juuuee
Nu ska jag hjälpa t mid sallade det kommer gäster, elr aa
Och min kompis Daniel kmr oxå vi kmr väll på nåt kuligt
Puss på er saknar er i STHLM ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0