Fredag morgon...

Chaaa (:
Igår var jag i gömmarn med fanny och Elin (:
Vi  badade och grillade :D sen kom Fannys mamma och hämtade oss typ vid 10
Sen gick vi hem t elin och hämtade sina saker och så
sen gick vi hem t fanny jag gjorde gele naglar och dem satt vid datan så länge ;)
Sen så va typ kl 12 och vi gjorde hål i mitt öra tog typ 1 timme va fett läskigt
Det gjorde lite ont xP Eller kanske mkt -.-' (enligt fanny och elin)
sen satt vi bara vid datan  typ t halv 4 och sen gick vi och la oss :P
Och JAG väckte alla halv 11 ;D ;D
Sen åt vi frukost och nu ska vi baka kladdkaka :D
Ehm... lägger in bilder från gömmarn ikväll
Puss på ruuumpaan! ♥



Mitt nya hål (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0