Torkel i knipa

Hellluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw :D

Jag och daniel kollade på torkel i knipa så bra! skiiit roliiig dog nästan av garv x)
Sen har vi väll drooogat datan och aa, juste vi lagade makaroner nyss gick väll aa helt okejj fast nt
hihi köket brann nästan upp menmen.. imorgon åker jag hem :D men kmr inte ha data och så "/
Men mobiiilen kmr jag ha på bussen i typ 2h & 50 min typp sen tar mamma den igen tror jag vet inte :P
Men jag vet inte om jag morgon bloggar imorgon annars om jag nte får datan är det här ett sista inlägg på ett tag
sen när jag får data så bloggar jag absolut på en gång! det kan jag lova
men nu ska jag följa med daniel en bit sen ska jag packa ska upp 07.30...
Pussssssssss
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0