Igår + idag :)

Heej sorry för bad uppdatering men ska berätta om igår & idah lite snabbt & kort faktat xd

Igår: Hade jag skola va helt okej ;) Efter skolan åkte jag t centrum & mötte upp Erica :)
Vi tog tåget t Tumba & jag köpte lite mer julklappar xd
Sen så gick vi runt där & aa.. Sen tog vi tåget t huddinge centrum och va där ett tag,
Sen gick vi hem t Erica hon skulle hämta sina grejer för hon skulle sova hos mig :D
Sen gick vi t coop köpte snacks & sånt..
När vi kom hem t mig kolla vi på yv åt middag satt vid datan & tjocka oss som vanlig så ;)

Idag: vi vaknade vid 10 och slöade ett tag sen vid halv 2 va vi klara och taggade t SKHLM
Gick runt Erica köpte lite saker & jag med :)
Sen så åkte vi t Centrum va här en stund & sen gick vi hem t henne
Och idag ska jag sova hära ovanligt ? HAHAH
Men jag bloggar mere senare hare bra Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0