Vet ni vad ? imorgon är det julafton ! :D

Hejsan :) !
Träffade Erica idah vid 3 innan det julstädade jag lite & så.. tråkigt "/
Men vi va i centrum jag hade sååå tråkigt för mig själv så jag tröståt medans crazy Erica va helt sjuk i huvudet ! :O
Jag köpte en polkagrisklubba, pommes & glass & en cheeseburgare (stavning?)
HAHAH jag är värsta fettot men man blir faktiskt sjuk i huvudet ac Erica tro mig :O
Sen träffa vi på Adde va med han ett tag satt på donken & värmde oss,
Det är fruktansvärt kallt ute typ 100- grader :'O
Sen på vägen hem så

Erica: tycker ni inte att jag ska köpa en ryggsäck
Jag & Adde: HAHAHAHAHAAH du kommer se ut som en killtjej !
Erica: Men ärligt, en rosa kanske :O
Adde: Du kan låna min andra ryggsäck ser ut som en packnings väska man har på Scouter
Jag: HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Adde: HAHAHAHAHHAHAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAH
Erica: Men ärligt -.-'
Jag: HAHA vi kan fan börja kalla dig Erik HAHAH killtjejen
Adde: AHHAHA Hej erik
Erica: -.-''

HAHHAHAH om det va så jävla kul asså !
Sen gick Erica hem & då vare ba jag Adde kvar & gissa vad han gör efter 2 minuter han halkar på snön HAHAH
Omg höll på dö shiieeet ! Sen följde jag med han t Ica vid centrum han handlade lite & sen gick jag hem
& han gick hem. Har ätit middag nu, lekt med mina små syskon & typ aa...
Men imorgon är det julafton ! WOOHOOO :D !
Men vi ses imorgon tror  jah puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0