Farsan

Hellu!
Kom hem för typ 1 timme sen va på bio, kolla på FARSAN asså den va sjukt bra!
Asså om ni inte har sett den se den asså jag garva på mig 24/7 ;P
Jag har ju bara gjort korta inlägg idag för jag hade inte så mycket att skriva
men jag har tagit bilder idag fast inte från bion glömde kameran "/
Men på min outfit oh sånt...
Ja vad har ni gjort idag?

Men har inte så mycket att säga imorgon ska jag iaf rota fram lite skidsaker :P
Ska ju till romme. Men aja här kommer bilderna:

Typ nyvakna


Steffi= sms beroende -.- <3


Vofflor till frulle mums :)


Jnnifers outfit


* Rosa kofta- OHIO
* T-shirt- HM
* Mjukisar-ksss

Bytte kläder när jag skulle på bio satte bara på mig ett par jeans ;)

GLÖM INTE TÄVINGEN!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0