Home sweet home :P

Nämen shulelulululu :)
Kom hem för typ hmhm.. 30 min sen :)
Hahahha hade as kul i romme tillomed på bussen :O
HAHAH jag lärde mickan åka skiider hahah ni skulle sett hon gjorde en kullerbyta
och det såg ut som en snö boll :P
Sen så ramlade vi i ankarliften typ 100000 gånger så tjejerna som hjälpte till blev fett sura :S
Lunchen va KAOS det var folk som trängdes och vad fan vet jag så det tog 100 år tills vi å mat och ja
var utsvullten :( Jag och mickan åkte röd och grönabackar vi va skiit nära att åka svarta backen :O
Men nej nej för brant :)

HAHAH juste jenni och lia på bussen

Jenni- varför har vi skorna på oss
Lia- (svarar inte)
Jenni- ska vi ta av oss dem?
Lia- (svarar inte)
Jenni- Okej jag gör det (fett glad)

Shiit ni skulle höra ;P

Tog inga bilder hann typ aldrig :P
Men aja har duschat nyss och så men ska äta nue mamma ropar
XOXO


Romme<3


Kommentarer
Postat av: söta jenni

Men VAD? -.- :D <33

2010-02-23 @ 20:38:30
URL: http://jjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0