Lehto checkar in på hotell i NY. hon har rest.. NOOT

hejsaan!! Idag blir det myspys för mig & familjen.. jaa lehto är ute någonstans med sin moster ... idag ska jag typ chilla hemma:P ska ut & jogga med mamma, sen ska jag göra power Yoga YEAH!! imorgon ska jag spela match, min första match på den år.. NICE!  Just nu lyssnar jag på musik  DALENBARN - stället där vi bor.. YEAH den är fett bra ;) Alvaro ladda typ ner den hahaha ;)  nu ska jag inte gör ngt speciellt men jag bloggar för att lehto bad mig göra  det.. egentligen så hade jag en blogg. fast jag skrev inget speciellt asso liksom vad ska man skriva? hej jag gör det här & ska ut ? aa och? fett borriiiing. men sen radera någon den. fast det gör ändå inget. hade verkligen inte något intressant att skriva.. jaa=) fortsätt läsa jennifers blogg alla ni är unika på olika sätt ;) jag själv läser bloggar. roligare att läsa än att skriva om sig själv & vad man har gjort på dagen..

Jenni                             JAG               Amanda           Lehto (tekniska museet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0