ROMME IMORGON <3

YEEES!!
imorgon ska ja till romme uiuiuiui :D
Ska upp kl 5 drygt...
Tar med kameran elr mobilen och fotar
Ja men jag har ju inte bloggat så himmla mycket på sistone
men har inte haft tid och sånt :/
Är hos mamma nu.. åt Mc'donalds till lunch :)
Och köpte gooodiis till imorgon typ as mycke :D
Jag är fett glad med hittar inte SKIDGLASÖGONEN #"@+/&
men jag ska se om nån annan har annars ska jag se om man kan köpa dära :)
har varit bra i skolan
men jag ska chilla liiiite så bloggar sen :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas ni får bra väder. Idag var det -27 grader när jag åkte till jobbet.

Vinka till Smedjebacken om ni passerar.



Kram och hej på dig!

2010-02-22 @ 21:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0