Rubriken HANDLAR OM MOI!

 jag vill bara säga hej :P
vill ni veta vad jag har gjort idag? jo först så det tog hundra år för bussen att komma fram! sen kolla vi på film :P grease!!! skiiit bra film =) sen var det som sen LUNCH!! efter lunchen hade vi matteprov jag tror det giiickk skkiiiit!!!! sen musik sedan spanska fick gå tidigare för att jag har kyrka =) det vaar roligt jag  fick träffa lite folk =) snart blir det spoooorlooooooooooov!!! vad ska ni göra under sportlovet?  jag ska iallafall sova äta träna sovaträna äta =) sen så ska jag kanske sola solarium ska fråga min kompis  om priser & ifall hon kan följa med hihih:) det kommer bli niice! sen så ska jag ringa dannii om vi kan göra något under veckan & camilla YEAH ROOCKAR FETT !!! YEAH I KNOW :P hihih =) juste jag ska skaffa ett nytt nr=)  har ni facebook? skicka en vänförfråga till moi Michaela Cabrera vasquez @ facebook;)

 jaaaaaaag=)


 Lehto om 87år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0