Tråkigt :(

Hejsan igen :)
Har rätt tråkigt just nu kollade nyss på film kolla på MITT STORA FETA GREKISKA SEMESER
Den var rolig och rätt bra den var mest rolig :P
Jag snackade nyss i telefon med Amanda, lia michaela,denise och jenni
åhh just nu vill ja till skolan inte för attt plugga vill träffa kompisarna ;)
Jaa men jag är ju sjuk men hoppas man blir frisk iaf..
Jag ska typ vila och kolla på en till film och äta lite lunch tror jag
Men alla som är sjuka krya på er och till alla som är i skolan plugga på ;)
XOXO

 
                  Denise♥                                                Emma♥
 
                    Amanda♥                                           Jenni♥
 
                Michaela♥                                                     Lia♥


Saknar er tjejer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0