Helgen

Heej förlåt att jag inte blogga när jag kom hem från stan
men jag orkade inte och jag tänkte berätta mn helg så
det här blir någ ett långt inlägg ;):

Fredag:
Jag var med steffi vänta på henne typ i 1 kvart
sen va vi ute och flumma snacka och sånt som tjejer gör
Köpte godis OFC och satt vid datan men orka inte blogg
elr vi kolla lite på Facebook
kommer inte ihåg s mkt har fisk minne :P

Lördag:
Vaknade rätt tidigt -.-
slöa hemma till 10 när min moster ringde mig
Jag mötte henne vi T-centralen
sen checka vi inn på hotel :D (istan)
För hon kom och hälsa på från dalarna :D
Hotelet var 4-stjärnit det var as fiint :D
Vi gick ut och shoppa lite på stan och sen åkte vi till västerhanninge
och gratta min morbror för han hade fyllt år
sen åkte vi tbx till stan och shoppa ännu mera :D
och ist för att gå på bio köpte vi as mkt snacka och sånt och kolla på
melodifestivalen och tv och sånt
Sen gick vi och la oss ZzzZZZzz...

Söndag:
Vi vaknade typ 8.30 och låg och degga i sängen sen åt vi hotell frukost asså shiit det
var asGOTT muffins crosanter och vad man kan önska sig (A)
Sen så checka vi ut och låste in våra saker vid t-centralen och shoppa ännu mera :P
jaa.. jag har slösat 750 kr :(
Men det var det värt
sen kom jag hem städade packa upp gick ut med steffi och flumma vi blev as flummiga
jaa ni vill någ inte veta hur pysikstörda vi va :P



Söt väska från kapahal 129kr


Jeans från veramode 200kr


linne från indiska :P 89kr


Bikini överdel lindex 129kr


Lite små saker :)


2 st tröjor frå hm 99kr




Kommentarer
Postat av: stephanie

du ståg o snacka me en flska ju ;) <3 ( Flummbarn ) :P

2010-02-09 @ 20:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0