1 januari

heeeeej!
Vad gör alla såhär dags?:)
Vi vaknade typ för 2 timmar sen vi åt lite frukost och läste tidningar och titta på tv :D
Till frukost vart det baugetter och citron te men ingefära i hahah nyttigt ;)
jag ska hem snart för min låssas mamma Linda ska ha farmors och farfars bil för
vi fick inbrott i vår så vi har ingen bil :(... Men dem kommer och hämtar mig!
Dem kommer väll snart så jaa det blir sista inlägget här tror jag :P
Men jag har ju en data hemma så jag bloggar när jag kommer hem :D
Sen på söndag ska fanny kanske sova hos mig kanske inte vet inte än
Men ni får ha det så braa!!

Dagens outfit:
addidas mjukisar svarta
svart kofta från hm
rosa t-shirt från fanny i julklapp

pratade nyss med farfar det är ändarde planer elr jag missuppfatta allt
jag ska hem till pappa imorgon hahahaha jag trodde det var idag :P
Hahhahahahahahahah gud men det finns ingen data där men aja
vi får se PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0