2010♥

Yeeahh nu är det 2010:D!!!
Nu börjar nya året!:P
Jaa det var jätte kul ute vi smällde lite smällare :D och sånt
och vi drack cider :D gött.....
Sen letede vi efeter fannys grannars hund för den hade rymt :S
Förra gången var den borta i 26 timmar kan man täänka sig :O
Vi hittade tyvärr inte den med vi hitade fotspår :D
Men det hjälpte förstås inte :(
Så vi gick in igen och det var jätte kallt ute :O:S
Jag lägger inte upp bilder nu jag gör det imorgon...
Ni får ha en bra fortsättning på det nya året:D
Och jag har såklart gjort nyårslöfte:


*Spara mina pengar till en moppe
*inte slösa pengar på skiit
* och vara snäll (A)


Det var lite av mina nyårlöften:)
Men nu ska vi gå ner och umgåg med alla snälla gäster (A)
Men jag lägger ett godnatt inlägg och lite sånt :)
Börjar bli lite trött men nej vi ska vara uppe läääänge :D
Men ha det bra mina bästa läsare :D♥
PUSS OCH KRAM
//JENNIFER THE BEST GIRL IN THE FUCKING WORLD! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0