Avatar

Förlåt att jag inte har bloggat nåt
Jag orkade och hann inte imorse så jag bloggar nu
Idag innan skolan träffa jag mickan i Huddinge ohh jag hade saknat henne as mkt!!
Sen åkte vi upp till HGY och hade bild :D det var kul fast lite svårt
för vi skulle få in en tidningsbit in i en bild och måla :S
Sen hade vi teknik vi gjorde tärningar man skulle komma på 3 sätt -.-
Sen var det ju Livsviktigt och det var rätt kul för jag la ju massa konstiga skämt ;)
Sen hade vi Kemi och vi exprimerade och sånt om syror det var kuligt
Sen hade vi LUNCH och det blev kalopps och potatis helt okej faktiskt ;)
Sen var det idrott vi hade basket och det var as kuligt jag gjorde några mål ;)
Sen hade vi spanska det var bara glosförhör och sen slutade vi.
Sen skulle jag Amanda och Emma på bio för vi hittade inte lia för hon hade tappat bort
sitt busskort och vi letede men hitta inte henne :(
Så det blev i 3 som gick på bio :D Det blev förstås AVATAR asså den var så jävla bra att det inte är saaant :O
Den får 10/10 den bästa filmen jag har sätt den är 3 timmar lång och kostar 150  (vi såg i 3D)
Och det är värt allt det känns inte som 3 timmar elrden är typ 2 ½ men skit samma
den var as bra! Om ni tycker den är dålig på reklamen så är den inte det och det är bäst i 3D!!!
Men efter filmen kl 20.30 tåg vi bussen och bussen åkte förbi mig
så jag hoppda av före Emma och Amnda ;) Så nu är jag hemma :D
Imorgon kanske jag ska vara med Mickan :D och det kommer bli kul isåfall ;)
Men nu ska jag chilla lite vid datan
XOXO
TRAILER:


Kommentarer
Postat av: jenni <3

jag sa ju att den va asbra ! ;D <33

2010-01-16 @ 14:00:44
URL: http://jjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0