Bilder från Jennis Fest!

Mickan fixar amanda ;)

Emmas söta outfit ;)

Me

Mickan och jag :P ( ignorera mitt face :P)

Amanda och mickan<3

Lia och jenni <3

The girls<3

Hahah kola amanda xD

Denise och amanda<3

Amanda<3

Jenni,Emma jag och Denise<3

Disco!

Amandis fuck you too ;)<3

Yeah... discooooo

Tårtan :P mums..

Söta amanda och denise ;)<3

Denise oh amanda<3

Emma is scared (stavning?)

Amanda och denise igen<3
 
The girls just wanna have fun ;)

Mickan says: ehh... okej? xD

Jenni,celina och emma<3

Fiina deddan ;)<3

Hellan och deddan ;)<3

The bitches in the house :O <3

Är lia redan trött? :O xD<3

Amanda the funny girl is in the house :P

Bästaste festen!



Det var några bilder orkar inte ladda upp mera
Om ni inte tycker om nån bild så säg till ;)
Så nu såg ni hur snygga och hur roliiiigt vi hade
Bye suckers


Kommentarer
Postat av: OMG OMG OMG

Jennifer, va cool du e omg!! OMG jag snackar me dej <3 snälla adda mig snälla <333 OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG VA COOL DUE??///////////// <---- i dina fuckade drömmar hääännnngggg dig in tönt -.-*

2010-01-25 @ 22:04:50
Postat av: Anonym

Asså palla jävla loser

Har du inget liv elr? haha när vi är på fest och har fett roligt, vad gör du då? Jo, du sitter ensam hemma och försöker hitta på kommentarer du ska skriva till lehto ??

Snacka om inget liv asså..

2010-01-26 @ 10:34:57
URL: http://jjenni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha fett ägd xD

2010-01-27 @ 17:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0