Frågestunden avslutad!

Stephanie:
Vem hatar du mest i din klass :O ??<3
Svar: Jossan och Dilan

Jenni:
Vem/vilka är dina bästa vänner? ;) <33
Svar: Du, michaela, amanda grece fanny lina steffi och några till 

jennifer gp:
läser du min blogg?
Gillar du thomas ??
Svar: Ibland läser jag din blogg ;)
Neej jag gillar inte han!! :O

Emma:
ditt längsta förhållande?
ditt seriösaste förhållande?
favorit blogg?
Vilka bloggar läser du?
favorit färg?
Favorit mat?
snyggaste killen som finns?
Svar: Längsta var typ 3 år (glömde att vi fortfarande va ihop :P i lågstadiet)
Jag vet inte.... typ med Fredrik :$
Hmm.. jag har ingen favorit blogg direkt ;)
Jag läser:
www.kissies.se
www.bolibompaa.blogg.se
www.dessireenilsson.blogg.se
www.ffffannyyy.blogg.se
www.pjohanna.blogg.se
www.jjenni.blogg.se
www.makeupbox.blogg.se
www.paow.se
Och mååånga tiiill!

Jag har ingen direkt favorit färg men jag gillar: rosa lila brun svart vitt m.m
Har ingen favorit mat gillar rätt mkt ;)
Finns ingen kille som är skiiit snygg elr jo kanske ;)


Johanna
När kommer du till torö? längtar på att nån ska komma hit (SUCK)
Svar: jag kommer på sommarlovet igen annars vet jag inte kan
smsa dig om jag är där ute nån gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0