Gott och blandat från idag :P

Efter vi va hemma hos Hanna så sminkade jag mig
Lånade lite av hennes smink hade inte sminkat mig på 3 dar
Sen gick vi ut och mötte Jennifer gp vi gick till tomtberga och gjorde inget....
Sen ringde steffis mamma och sa att hon skulle in och äta så jag följde med henne
Och hanna gick hem till Jennifer gp. Sen hemma hos Steffi hon år inget hon pallade inte
Så vi gjorde varm oboy med Grädda :D guud det var jätte gott....
Och hon fick ju en ny tv en platt tv och då fick jag hennes gammla tv :D<33
Åhh tack steffi jag älskar dig om du ser det här inlägget!!<33333
A det är en liten tjock tv guud då behöver jag inte köpa en ny tv :D
Men det saknas bara en data i mitt rum hos pappa ;)
Sen kom pappa och så hjälpte han att bära...
Sen kom jag hem det tar 3 min att gå till steffi!
Direkt när vi kom hem kopplade jag in tv:n och började kolla
Hahah är fett stolt :D Sen så hoppade jag in i duschen och
sen fortsatt jag kolla på tv.... kollar lite på vad som helst
Hahahh nu kan jag sitta uppe hela natten och geeka framför tv:n :D
Men jaa det var lite från idag nu ska jag kolla på tv och smsa lite
Imorhon ska jag vara med Jenni Amanda och Celina och vi kommer ha det as kul
Jag bloggar bär jag vaknar
Men jag säger godnatt nu för jag bloggar imorgon bitti pösss
GODNATT
goodnight.gif goodnight image by morningstarshine445

Kommentarer
Postat av: Fanny

du är med i min finaste header tävling!!

2010-01-04 @ 22:41:57
URL: http://ffffannyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0