Hanna och steffi idag :D

Heeeeeej!
Idag efter lunch åkte Fanny hem:(
Så jag va med steffi och hanna :D
Vi va ute och åkte på snön här på gården den är en is backe as kul:D
Sen köpte vi lite godis jag köpte en påse fruxo och gräddkola på ica
Senare köpte jag och steffi en energy drink hahaha vi blev as flummiga och HAnna med fast hon inte köpte xD
Så vi hade jätte kul hahahaha och pratade lite skiit och skrattade och jag vet inte vad...
Sen kl 20.00 gick jag in och och gjorde inget specielt sen nu sitter jag vid datan :D ahah det märker ni ju men aja
Och så imorgon ska jag vara med steffi och hanna :P och göra nåt kuligt :P
Men nu ska jag TÖÖNTA miog på FARMVILLE och chatta med nåhra
PUSS OCH KRAM :D<3


En pussmun xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0