Har du hört rycktet om morgans?

Heeejsan :)
Idag var jag ju med Amanda och sen åkte vi hem till henne
och sen till hennes brossas (Alexander) innebandymatch och dem vann typ med 5-2 :P
Efter matchen åkte vi hem till deddan och kollade på robinson (retpris)
Och sen ringde Frågade Micke (Amandas brossas kompis) om vi skulle på bio
och va sa ja så vi åt hos deddan och resavera biljetter sen kl.9 började den
Vi köpte godis på Willys förutom deddan :P hon köpte popcorn ;)
Sen kollade vi på flmen den var 1h och 43min inte så lång tid som Avatar hehe ;)
Men iaf jag e ganska trött men vill inte sova så jag ska sitta vid datan ett tag ;)
Men jag bloggar mera sen har haft en skiit dålig uppdatering :S
CIAO
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0