HOME!

Tjaaaaaa!
Kom precis hem från skola....
Nu är jag hemma hos mamma
Och äter lite chiiips haha jag kommer bli tjockiss :P
Nu ska jag berätta om dagen:


Jag vaknade 7.10 och gick upp klädde på mig och sminkade mig sen åt jag toast till frukost
Jag mötte Jenni kl 9.00 vid kvarnbergsplan vår första läxtion var Matte vi hade % idah det var enkelt :P
Sen mentors tid och det var rätt fun :) Sen var det lunch Jag vet vi har tidig lunch på måndagar :P
Sen hade vi engelska och vi hade en vikarie så vi gjorde inte så mkt ;)
sen hade vi so och då var det boooring... Vår so lärare heter sofia med hanna är en hjälplärare
Så jag fick gå upp till henne med Taiki och 2 st G33KAR -.-
Sen hade vi slöjd :P jag ska göra ett par mjukisbyxor och vantar :P
Sen tog jag bööösen hem :P
Och nu ska jag vara inne på datan för vi har inga läxor
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0