Igår och idag ;)

Hej har inte haft så bra uppdatering...
Jag har varit lite upptagen...

Igår:
Igår hade vi ju gäster så jag fick leka med deras dotter....
Det var sådär ... Jag åkte i backen med henne -.- och så
fixade jag hennes hår ;) Sen kl 8 kom Fanny hit och vi sminkade henne och gjorde en ny frisyr
Sen kl 9.30 typ gick dem hem och jag och Fanny gick till ica och köpte lite lösvikt mums :P
Sen kollade vi lite på "rush houer 2" på kanal 3 ;) Sen typ kl 11.30 gick vi och la oss ;)
Vi elr jag va trött..

Idag:
kl 3 väckte Fanny mig för hon fick migrän så jag hämtade alvedon för iprem va slut :(
Så somna vi om sen på morgonen gick vi upp åt frukost klädde på occ och gick ut och mötte steffi:)
Vi köpte tugummi och energy drink ;) Så vi blev flummiga vi gick till rodis jag åkte lite på isbacken :P
Och sen gick vi till gården och  vi gick runt och runt till kl 3 för då åkte Fanny hem :(
Och då va jag med Steffi hanna och gp :P Vi gick oxå bara runt gjorde inget specielt....
Sen gick jag inn och åt middag det blev köttbullar och makaroner...
Sen packade jag väska för jag ska hem till mamma imorgon och sen fixa jag skolkläderna ;)
Sen kollade jag på Mtv på Made och brooke knows best ;)
Och nu ska jag fortsätta kolla på det och sen ska jag sova börjar 9.10 imorrn
Men jag bloggar när jag kommer hem till mammi♥
Jag säger Godnatt nu iaf..
XOXO

Jag och emma
I slöjden 09
Vi "gifte" oss hahaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0