Jennifer hissar och dissar



♥ Money älskar money bästa som finns

♥ Kläder,skor och väskor snart ska det ändå shoppas mera :D

♥ Mina bästa vänner vad skulle jag göra utan dem :O<3

♥ Min mobil datan och tv:n fan vad trist jag annars skulle ha :O





♦ Falska kränkande personer att dem ska hålla på hela tiden
Och ränka folk på nätet och i skolan jag tycker det är så J*vla låågt!!! :@

♦När min data är seg och när min mobil dampar -.-

♦ Smala personer som säger att dem är tjocka :O Elr när
folk påpekar folk hela tiden fan vad smal du är :S

♦ Folk som påpekar saker hela tiden så irreterand :O

//Jennifer
XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

pahoillaan

2010-01-26 @ 19:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0