Skolan idah...

Helloooooooo :)
Hemma från skolan ;)
Idag var det än bra dag :P
Vi skulle egentligen sluta 15.40 men vi hade ingen EV för man skulle välja ny
jag valde Matte fördjupning och Svenska :P
Jag skulle vara med Emma idag typ men hon fick migrän på Kemin :(<3
Så jag ska vara hemma själv för mamma kommer hem sent elr inte jäääte sent men kanske kl 8 elr 9
Så jag har Paaaaaarty hahah själv? nää thats booring :P Åt nyss en klubba tog från mammas
godis påse  ;) hon har alltid nåt efetr helgen :P men aja jag har inte gjort så mkt idag
Jag mååste bara komentera en sak.. SKOLANS MAT SUGER
Vi fick fisk och torr potatis :S blää åt mest sallad och lite fisk :S :O
Men imorgon kommer kanske Mickan till skolan :P elr iövermorgon :D<3333
Men nu ska jag va inne på datan PÖSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0