En tråkig dag, nu vill man hem! -.-'

Chaaa allla mina bajsbajs pluttar xP
Har haft en trååkig dag idag tvillingarna kunde inte göra ngt så jag har kollat på disney channel -.-'
Och så va det en disney film "high school musical" fast dem i spansk typ dem i algentina hade
gjort en annan version men andra skådisar och grejer och så har ju dem dubbat den t svenska annars sjunger och pratar dem på spanska så när dem sjöng så va det dubbat t svenska så dåligt fast ändå kuligt ^^
Aja vad har alla bajbajs pluttar gjort idahh?? (a)
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra men på MÅNDAG ska jag t bax t huddinge det är säkert dött
där för jag är borta ska dig och röja ;)
Nu vill jag ha en GLASS!
En magnum glass mums så vi ses
Puss och Kram älskade bajsbajs barn! ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0