Erica oseriösa mendes@ fb

CHHHHAAAA FOLKET!!! :D

LEHTO PMSBARNET IS IN THAAA HOUSE :D!!!
Idag har jag vart med älskade Erica vi åkte först t högdalen och sen va det dööööt asså helt ärligt dött där :O
Så vi åkte t Globen city och typ elr vad det heter och hade ruuuuuligt :D
Och sen typ åkte vi t huddinge och så hadetyp nån ramlat elr nåt skit från en balkong så det va helikopter
och allt shiiiit OMG jag och erica fick fan panik när helikoptern lyfte allt ba blååååst MOHAHAHAHHAHA
sen träffade vi steffi och vanja... och så va vi med steffi för vanja tagga hem :P
så jag steffi  Erica hade skiit kul sen taggade jag och steffi hem "/
så nu pratar jag i tele med steffi & vanja
puss

Steffi älskareej :D :D ♥ ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0