Fredag kväll

Helluuu =)
Kom precis hem ;D
Badade med Emelie i farsta vi hade as kul! en lyckad dag asså :))
Jag tog med kameran så det kommer bilder ;)
Sen va vi i farsta centrum typ och handlade jordgubbar och åt det på bussen påväg hem
sen kollade vi runt i huddinge hittade ett par skit läckra shorts!
Sen mötte vi Adde simon moa och kristin hette hon typ :P
Aja här kommer lite bilder:

Fråga mig inte vad hon gör?? :P


Smääxigt xP


ahhahaha :P


Emelie den lata skitkorv solar :P


HAHAH :P


hahah vilken min man gör ;P


Emelie smsar med sin dröm kille ;d


jag på bussen fråga inte hur jag sitter :P


jooooordguubar ;D


Emelie lilla blondin :P


Det va lite bilder
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0