Griiiis och Steffiiiiii

CHAAAAAAAAAA!!

Idag har jag varit lite överallt! (:
Först åkte jag och steffi t SKHLM och jag hittade 1 par skor ska köpa imorn (:
Sen åkte vi t huddinge och Träffa lilla griiiiis :D var fett länge sen vi va i huddinge...
sen åkte vi t stan :)
Men vi missade 2 över tåget och nästa kom 32 så vi såg en sån där maskin man köper godis och skiiit
Så va ett tugummipaket typ nästan "ute" så vi puttade i 1000 år och sen fick vi ut sen YAAAY jag blev fett lycklig :D
Sen va vi i stan och grece skulle köpa jeans men precis när vi kom t stan och t den affären
så stängdes allt -.- åhh va fett jobbigt -.-'
Men vi hade skiiit KUUUUL!!
Sen åkte vi t huddinge och träffa jasmina och hade ruuuligt
sen tggade Grece och sen jag och steffi :P
Aja puss

MIN griiis :D 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fettt ful griiis bree

2010-07-29 @ 21:40:43
Postat av: Anonym

eyy idiot kom nte

2010-07-30 @ 22:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0