Vilken dag :P

OMG vilken dag -.-'
Jag var med Vanja och steffi sen vi badade i ösregnet i långsjön :P
Och sen tagga vanja hem och hjälpa till med en grej och jag och steffi va helt blöta så vi
gick barfota i ösregnet hem t mig det tar egentligen 10-15 min men för oss tog det 30 min
och det va as kallt :O shiiit -.-' sen duschade jag och steffi hemma hos mig kl va typ 3 sen
kom vanja hem t mig... Sen åkte vi t varnbergsplan och jag gick hem t pappa och bytte kläder igen...
och sen drog vi alla ner mot huddinge och det ba åska fick fan panik :O s
en va vi där en liten stund sen åkte vanja hem och jag och steffi va i hennes port
sen så gick jag hem och åt middag och det blev TACOS :D
Och så fick jag en ny addidas :D :D *GILLA*
Sen gick jag hem t steffi och vi flummade sönder...
Men nu ska jag t mitt rum och kölla på tv...
pöss på ruuumpan... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0