Home

Äntligen är jag hemma från romme med träningsverk elr vad man kallar det? :P
Gjorde 2 vurpor :P Menmen... Tog rätt så många bilder
Det var as kul va där kl 10 till 16.00
Till lunch åt jag lax och fikade tog daimkaka?
Här kommer bilderna:

Moi! (;


Moster Jenny (:


Mycket folk vare


Mina fina rosa skider jag hyrde


Jag i backen va rätt blåsigt :S


Vurpa 1 :P


Vurpa 2 >.<


Daniel & Jag (:


Fikat ;)


Varm choklad med grädde ;)


Jag fixar nåt? :P


Daniel i grön jacka och jag framför



Ja det var några bilder från romme!
Ska åka iväg tilll en resturang snart
tar bilder där ;)




Kommentarer
Postat av: Emma

Fin jacka du har där;)<3

2010-03-04 @ 20:57:43
URL: http://jagemmah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0