jjnnifer's day!

Hejsan alla fiina ♥

Kom hem för ett tag sen..
Håller på att tvätta mina och mammas kläder det är "TOMT" i min garderob
Okej kanske inte tomt men vill ha lite mera kläder hittade typ inga kläder imorse :S
Och sen satte jag mig och fixa headern visst e den fiin? (A)<3
Sitter och chattar med älskade jenni ;)♥
Är just nu på toppen humör.. Men aja ska berätta lite om skoldagen:

Började 8.10 idag och sen precis när jag stiger av ringer jenni

Jenni: Vi har simning idah :O
Jag: WHAAAAAAAAAAT!
Jenni: A Grece sa det
Jag: Du skojjar jag har INGA badkläder!!!!!

Och det va då¨med morgon humör förstördes -.-
Så jag va lite små irriterad...
Sen så blev Amanda dålig stackarn :(♥
Men då fick jag låna hennes badkläder som tur va :)
Men det dåligaste va att Amanda åkte hem va tyst utan henne :(

Sen simmade vi 6 längder och livrädda sen va det ruchelbanan (stavning?) och
trampolinen som gälde!
Och det var as bra :D
Men sen kom vi lite försent till Svenska ni vet tjejer måste sminka och tork håret ;P
Sen hade vi en vanlig tisdag..

JUSTE!! det var en tjej när vi gick elevensval rundan så hade en tjej asså hon hade
handikappförstånd så hon hade mjukisarna under rumpan och visade hela rööömpan :O
Det va så äkligt och sen när vi skratta så titta hon bak och visa den mer :S
Och det var as äkligt jag Lia och jenni as garva :P

Aja det va lite om dagen ;)

PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0