16 maj

Chaa!♥

Idag kom jag hem vid 12 för Fanny skulle på fotbollsmatch :(
Vi vaknade halv 11 en riktig sköön sovmorgon =)
Vi åt frukost och jag klädde på oss när jag kom hem sminkade jag mig....
sen gick jag ut med Erica vi hade fett kuligt =D
Flumme lumma lite köpte monster som hon kasta på mig och jag kastade tbx
sa hej och lite andra saker till folk ;P
Sen ska vi typ praoa på Donken xD hahahh ska skicka in CV eller va det heter ;P
Sen gick jag hem och åt och så kom jag ut sen gick hon hem och åt sen träffade jag Charly och sen
kom Erica ut igen och sen gick jag hem ett fiktigt hem och ut ;)
Nu har jag duschat och aa ska kolla på Ballar av stål kl 21.00 men aja
imorgon ska jag till mamma och Mickan ska hänka med och vi ska plugga till fysikprovet
ska dra nu puss och kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0