Kryssning imorrn :D !

Idahh så åkte jag, steffi ,hanna & erica t liljeholmen först och gick runt:P
Sen tog vi bussen mot Farsta fast hoppade av i högdalen.
Och därifrån t Huddinge. Då åkte hanna hem och Erica & Steffi följde med hem t mig ;)
Sen kom hanna och då åkte Erica & Steffi t centrum t donken & Jag och hanna kom senare
för vi gick och slängde soper vid en sån där koteiner x)
Sen mötte vi upp dem och sen LALALLALALALALALAL
Och sen kom Emelie :D !
Vi hade skit kul på vägen när skulle följa med Erica en bit:

Jag: Emelie youre name is dick, and Erica youre name is Virgina
And steffis you name is pee and hannas name is poo !
Dem: och du är?
Jag: ehm..i am kenny :D ( i south park )
Alla: HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA

Asså jah hade på min röda jacka och hade luva och så och såg ut som kenny i south park x)
Så vi hade skit kul x) Låter inte så kul men det var de + jag SUGER på engelska :O xP
Men sen åkte jag hem och kollade nyss p simpsons ;)

Och imorgon blire kryssning med Erica :D :D :D Och hoppas Steffi får oxå YAAAY :D
Men nu ska jag typ G33KA vi datan
Synes :*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0