Onsdag 24/11 - 2010

Tjaaah!
Skolan va nja som vanligt, tråkiigt -.-'
Hade ju Grammatik prov oxå HAHA det gick fan as bra bättre än vad jag förväntade mig ;O
Är fett stolt tror det kommer bli MVG om inte så blire VG :D :D :D
Blev oxå sönder mulad idag oxå av typ alla gud fick typ hjärn frys ;O
Och så äggade jag,Dilan, Josefine, Mathias & Grece en buss HAHAH !
Efter skolan och Efter jag blev sönder mulad så va jag Med Erica & Emelie :D
Och innan va jag en stund med Hanna men hon drog :(
Men aja.. Ikväll är det väll inge speciellt på tv :S
Har gjort resten jag hade på SO- provet för typ 20000 år sen ;S
Men det ska ju va inlämnat imorgon så ingen panik ;)
Men har inget mer att säga
Vi ses puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0