Salt & peppar

Heellloo (:
Sitter hemma och har pluggat lite just nu passar jag mina syskon för pappa & Linda är och gymmar :P
Ehm.. ska läsa ut  hjärtansfröjd t på fredag. Och så har jag gjort labbrapporten igen för anders sa att jag skulle skriva mera på slutsatsen "/ Men nu är den klar hoppas jag ska prata med han imorgon vill ha VG elr MVG i kemi lixom ;) Dagen har varit rolig (: EHm.. juste på lunchen så åt jag en sked med Peppar & salt och nu är Emma skyldig mig 20 kr yaaay :D :D
Jenni spelade in och hon lägger upp videon sen så jag lägger oxå in den sen.
Sen efter skolan hämtade jag mina syskon på dagiiis :)))
Men nu ska jag gå t mina syskon för dem bråkar -.-'''
Men jag ska ut snart iaf efter middagen
Puuuusssseläään ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0