Tisdag 23/11 - 2010


Tjah :)
Skolan va helt okej.. hade idrott idag basket helt ok faktiskt ;P
Imorgon har jag oxå gramatik prov kan faktiskt rätt mycket :D
Och så har jag typ engelska glosor ;S
Idag efter skolan var jag med Emelie i biblan :))
Sen kom Adde & Erica fett najjs asså !
Sen så gick jag hem lagade middag åt familjen.
Ehm.. sen pluggade jag lite och gick ut ;))
Och nu är jag hemma :D !
Ska plugga nu sen ska jag kolla på desperate housewives love it !
Sen blire nyheterna ni tänker säkert WHAAAAAAAAAT!?
Nej men i SO har vi såhär att olika personer ska kolla på nyheter typ olika veckor
Och sen ska man redovisa det och man får ju lixom betyg så "Hej MVH :D "
JAg jobbar tsm med Mathias ;)
Men nu måste jag verkligen plugga vill ha bra betyg
Vi ses byye :*


Jag, Grece, Dilan & Lana från malins fest (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0