Finns inga ord för dej älskling

Erica mendes

Lyssna nu:

Jag älskar dej och du är en av mina bästaste vänner som finns där och gör så att jag orkar mer.
Du har ALLTID funnits där, och jag för dig. Jag har inga ord för dig längre
Du dök upp som en ängel när jag var ute i öknen och vandrade helt ensam.
Du fanns där du fick mig att le och se livet poestivft. Jag hade det skit innan du kom.
Alla hatade mig och jag hade dåliga ryckten och jag föll isär men du tog tag i mig och hjälpte
mig stå på egna ben igen. Och nu sitter jag här och fäller en tår.
Vi bråkar & grejer men jag vill veta att du betyder en hel del för mig utan dej skulle livet va piss of
Jag vill bara att du bara ska förstå hur jag känner.
Vi har gjort allt tillsammans dem sjukaste grejerna man kan göra
Vi har gjort dåliga saker med men ändå alltid haft kul.
Allt är inte bullshit, Vi har lärt oss en hel del. Både rätt & fel.
Vår vänskap ska man ALDRIG kalla bullshit.
För den vänskapen sådde vi tsm. Och blomman blev underbar
Och kommer hålla tills graven skiljer oss åt.
Jag vill bara att du ska förstå.
Men kom ihåg jag finna alltid för dig !
Och jag vill bara säga dem 4 små orden

I LOVE U ZEPE
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0