@ Elins place

HELLUUUUUUUUUUUUU :D

Är hemma hos Elin med Fanny (:
Värsta årturs dagen idag -.-'
Först cyklar jag och Fanny t flempan (hon skjussar mig)
Och så får cykeln punka -.-' och vi får gå tbx t Vissätra tar 10000 år och det är svin kallt
Och vi köpte godis och chips ^^
Sen när vi kom tbx så kom Elin pelin :D
Och sen log jag på golvet och kolla på elin's mobil och så tappar jag den på läppen och får fläsk läpp och börjar blöda -.-'' Åhhh skit irri och sen när jag tappade mobilen så vred jag mig och slog i sängs benet med huvudet
Asså det är min oturs dag Men Hallåå??? det är inte Fredag den 13 -.-''''''
Jag kunde inte blogga innan heller för Fanny's internet fucka up såå nee -.-'
Guuud.. men nu ska vi ha kul och hoppa över allt otur...
Jag ska ju sova Hos Fanny jag tror Elina oxå ska sova där ;D
Men vi får synass :*









Jag ser ut som ett mongo så aa -.-'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att ni ska ha en inflyttningsfest. =) Tyvärr är det samma helg som mamma och Ingela ska komma ner och bo hos mig, men hoppas ni får det riktigt roligt. =)

2010-10-03 @ 23:33:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men guuu förlåt..fel blogg verkligen. :P

2010-10-03 @ 23:37:17
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: duvetinte

DU ÄR ETT MONGO

2010-10-04 @ 18:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0