Erica slaggar här ännu en gång :D

Heeejjj!
Sitter här med mitt lilla Zepe barn Erica ^^
Skolan var helt okej.. God lunch iaf :D
Det va teater oxå olika skolor min & Eicas skola va där sammtidigt Yieepiiiie ^^
Efter skolan så va jag men Erica & steffi vi åkte t Skärholmen..
Steffi åkte hem typ vid 6 :(
Så jag & ERica åkte t slussen och typ gick runt och hade as kul :D
Sen åke vi t T-centralen & tog toget mot stuvsta och där träfade vi Emma & Emma från min klass (:
Vi köpte Chips, Choklad,Läsk och 2 billys pan pizzor säger ba en sak FETTTOOON :O
Sen kom vi hem t mig åt billys pizza snackade om allt möjligt :O
Och väntade på datan & nu ska vi typ hitta på nåt och vi ska såklart va uppe hela natten ;)
VI synes snart :*
 

 
 Erica just nu skit söt jue :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0