ERICA SUGER OCH JAG ÄGER

RUBRIKEN STÄMMER HELT!

Men iaf...

Jag kom hem kl 20.30 ^^
Vi va först hos Erica sen träffade vi Emelie :D
Och sen typ vid 5 gick jag hem och åt middag det blev kött och ris asgott!
Sen gick jag ut och vi kollade på basket träning där alla polarna va :D
Sen satt typ jag Emelie & Erica och snakade med Eddie och typ aa
Sen taggade vi t ica och köpte chips, Choklad och monster (expresso)
Det har ju kommit en ny med kaffe smak typ x)
Men den smakade inte så bra t snackset erica köpte ;)
Menmen.. sen kom Hanna & Jennifer och sen kom steffui för hennes
träning va slut ( hon går oxå på basket)
AA sen kom Danne och vi va ute och hade skita roligt eller jag hade iaf det
men det va AS kallt ute höll på dööö seriöst :O
Usch vintern är typ påväg DAMN! :(
Men ska köpa en ny vinter jacka en röd everest skit söt ^^
Och imorgon slaggar jag hon Fanny, saknat henne som bara den :O
Jag bara babblar på men jag ska äta mina pocorn Tjockiiizzz -.-'
GOOOODNATT SYNES IMORGON DÅE! :*


 
 
Gammal biild :P:p:P:p:P
 
 


Kommentarer
Postat av: nanananannaa batman

får jag en kram nu >:(

2010-10-01 @ 22:01:55
Postat av: nanananannaa batman

får jag en kram nu >:(

2010-10-01 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0